motorsikal berkuasa besar

| Posted in | Posted on

apakah minat aku? erm. aku lebih suka kepada bab-bab kereta dan motor. muzik itu sekadar hobi sahaja. sedap didengar je. apa-apa yang best layan je. gitar,drum satu haram aku tak reti main. setakat code tu nenek aku pun tau. kalau motor aku ada LC je. tu pun beli pakai duit malik. best jugak lap motor ni. tapi motor idaman aku adalah Ducati Monster S4RS. smart motor buatan italy ni. bodynya yang naked, lampu macam cup bulat. fuh. elegant habis cakap hang. superbike ni memang sedap nak main lap. sebab dia ada space frame kat chasis dia berbanding dengan moto-motor seperti R1, CBR, dan lain-lain motor buatan jepun. motor ni memang stabil bila ambil selekoh. bunyi paipnya pun sedap. bunyinya mengaum lagi-lagi kalau pakai paip performance Termignoni. tapi nak joki motor ni memang kena ada skil. kalau tak, baru sehari kau bawa dah mampus tapi motor masih dalam keadaan baik cuma calar sikit je. ha. jangan ketawa.

Comments (0)